مشاوره تخصصی حقوقی با وکیل دادگستری

برای هر شخصی امکان دارد مسائل حقوقی پیش بیاید، همان طور که می‌دانید انجام دادن کاری بدون اطلاعات کافی می تواند مشکلاتی به وجود آورد، برای این که در مسائل حقوقی به مشکل بر نخورید باید با یک مشاور حقوقی متخصص ارتباط برقرار کنید. بعضی از پرونده های حقوقی بسیار پیچیده هستند و نیاز است تا با یک مشاور حقوقی خبره مشورت کنید. مشاور حقوقی فردی است که با داشتن مهارت کافی و اطلاعات لازم، می‌ تواند به افراد مختلف در شرکت‌ ها، ادارات و سایر مکان ‌ها در زمینه‌ های حقوقی کمک کند. بسیاری از مشکلات در خانواده‌ ها و یا در جامعه با وجود یک فرد باتجربه و آگاه به قوانین، رفع می‌ شوند. در برخی از مواقع افراد تمایل ندارند که مشکلات خود را با اطرافیانشان در میان بگذارند و همین امر موجب اخذ تصمیمات عجولانه و یا احساسی خواهد شد. اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که هرگز مشکلات خود را با دیگران مطرح نمی‌کنید، نیاز به یک مشاور دارید. فردی که بتواند شما را در مهم ‌ترین تصمیمات زندگی‌تان یاری کند. این فرد می‌تواند یک مشاور غریبه باشد که از خانواده شما نیز بی اطلاع است. وجود یک مشاور همیشه می‌ تواند شما را از افتادن در چاله ‌های عدم آگاهی نجات دهد و اطلاعات کافی را به شما بدهد. در زمینه‌های حقوقی، با توجه به گسترش قانون مدنی و وجود ماده‌های مختلف قانون هیچ فرد عادی نمی‌تواند به شما کمک کند، مگر این که یک مشاور حقوقی متخصص، با بهره‌ مندی از مشاوره حقوقی می‌توانید از قوانین جمهوری اسلامی ایران مطلع شده و نسبت به قوانین اقدامات لازم را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارتباط با مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید. مسائل حقوقی یکی از مهم ترین بخش های زندگی انسان است. در یک تعریف ساده می توان گفت هر مسئله ای که مربوط به اموال و یا اشخاص است جزو دسته دعاوی حقوقی قرار می گیرد. مسائل مادی و حق و حقوق مادی و معنوی افراد را می توان در این دسته قرار داد. دعاوی که ناشی از اختلاف افراد بر سر حقوق و تعهداتشان با فرد دیگری باشد را می توان دعاوی حقوقی نامید.

در یک دادخواست و یا شکوائیه گزینه‌های مختلف و متعددی وجود دارند که باید به درستی و دقیق و صحیح پر لشوند تا حقی از فرد خواهان و یا شاکی ضایع نشود. این موارد عبارت هستند از: مشخصات دقیق شخص خواهان و یا شاکی و نیز خوانده یا متهم، مشخصات وکیل در صورت وجود، موضوع دادخواست، یا شکوائیه، ادله موجود، محل وقوع یافتن و نیز شرح دادخواست و یا شکوائیه. هر یک از موارد فوق نیازمند اطلاعات حقوقی اولیه است. بهترین روش برای ارائه دادن توصیه‌های حقوقی و اگاهی از روند و میزان موفقیت در پرونده، استفاده کردن از تجربه افراد متخصص به صورت حضوری است.

علم حقوق، دارای جنبه‌ها و موضوعات بسیار متنوع و مختلفی می باشد. یک شخص به سختی می‌تواند که به همه این موضوعات اشراف کامل و دقیق را داشته باشد. پس بنابراین، به طور معمول اشخاص مشاوره دهنده تلاش می‌کنند که در یک حوزه مانند خانواده، کیفری، ملکی، مالی و …. به تسلط مناسب بر روی قوانین و رویه‌ها دست پیدا نمایند. بسیاری از اشخاصی که دچار مشکلات حقوقی شده اند، مایل می باشند که قبل از طرح کردن شکایت یا دادخواست، با مشاور حقوقی متخصص گفتگو کننپ و از زوایای حقوقی و قانونی موضوع مطلع بشود.

وظایف بهترین مشاور حقوقی

در این بخش از مقاله سعی داریم شما را با مشاوره حقوقی حوزه وظایف و فعالیت های  چنین فردی آشنا کنیم. شاید شما هم مطلع نباشید که یک مشاور حقوقی خوب چه کسی است و چه فردی را باید برای مشاوره انتخاب کرد. در هر کجای ایران که ساکن هستید، با ورود به وب سایت گروه وکلا دادورزان صلح و سازش می‌توانید با بهترین و مجرب ‌ترین مشاورین حقوقی تماس حاصل کنید و از آن ‌ها راهنمایی بخواهید. در ادامه شما را با وظایف یک مشاور حقوقی و همچنین ویژگی ‌های فردی وی آشنا خواهیم کرد.

مشاوران حقوقی نقش حیاتی در نظام قضایی دارند. آنها مسئول ارائه مشاوره حقوقی و نمایندگی به افراد و سازمان ها در زمینه های مختلف حقوقی هستند. بهترین مشاوران حقوقی کسانی هستند که نه تنها درک قوی از قانون دارند، بلکه مهارت های ارتباطی و حل مسئله عالی نیز دارند. در ادامه این بخش از مقاله به وظایف بهترین مشاور حقوقی می پردازیم.

ارائه مشاوره حقوقی دقیق

یکی از وظایف اولیه بهترین مشاور حقوقی ارائه مشاوره حقوقی دقیق به موکلان خود است. این امر مستلزم درک عمیق قانون و توانایی اعمال آن در شرایط خاص است. بهترین مشاوران حقوقی برای تحقیق و تجزیه و تحلیل قوانین مربوطه وقت می گذارند و به موکلان خود مشاوره روشن و مختصر ارائه می دهند. آنها همچنین اطمینان حاصل می کنند که موکلانشان مشاوره حقوقی ارائه شده و پیامدهای تصمیمات اتخاذ شده را درک می کنند.

نمایندگی موکلان در رسیدگی های حقوقی

مشاوران حقوقی اغلب برای نمایندگی از موکلان خود در دعاوی حقوقی مانند جلسات دادگاه یا مذاکرات فراخوانده می شوند. بهترین مشاور حقوقی در وکالت مهارت دارد و مهارت های ارتباطی عالی نیز دارد. آنها می توانند پرونده موکلان خود را به شیوه ای شفاف و متقاعدکننده ارائه کنند و در عین حال به اخلاق قانونی و رفتار حرفه ای نیز توجه داشته باشند.

حفظ محرمانه بودن

مشاوران حقوقی موظف به حفظ محرمانه بودن اطلاعات موکلان خود هستند. بهترین مشاوران حقوقی این وظیفه را جدی می گیرند و اطمینان می دهند که اطلاعات موکلانشان همیشه محرمانه است. آنها همچنین محدودیت های محرمانگی را برای موکلان خود توضیح می دهند و اطمینان حاصل می کنند که آنها مفاهیم به اشتراک گذاری اطلاعات را درک می کنند.

ارائه راه حل های به موقع و مقرون به صرفه

مراحل قانونی می تواند زمان بر و پرهزینه باشد. بهترین مشاوران حقوقی مراقب زمان و منابع موکلان خود هستند و راه حل های به موقع و مقرون به صرفه ارائه می دهند. آنها به طور موثر برای حل مسائل حقوقی کار می کنند و در عین حال تضمین می کنند که از منافع موکلان خود محافظت می شود.

یادگیری مستمر

در نهایت بهترین مشاوران حقوقی متعهد به یادگیری مستمر هستند. آنها از تغییرات در قانون و رویه های قانونی و همچنین تحولات در حوزه تخصصی خود به روز می مانند. این مورد آنها را قادر می سازد تا بهترین مشاوره حقوقی و نمایندگی را به موکلان خود ارائه دهند.

در پایان می توان گفت که وظایف بهترین مشاور حقوقی شامل ارائه مشاوره حقوقی دقیق، نمایندگی مراجعین در مراحل قانونی، حفظ رازداری، ارائه راهکارهای به موقع و مقرون به صرفه و یادگیری مستمر می باشد. مشاوران حقوقی با انجام این وظایف می توانند اطمینان حاصل کنند که موکلان خود بهترین مشاوره حقوقی و نمایندگی را دریافت می کنند.

مشاوره تخصصی حقوقی ، کیفری و خانواده

 پذیرش وکالت در دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده

بررسی و مطالعه پرونده در محاکم دادگستری و اظهار نظر توسط وکلای گروه

 تنظیم انواع قرارداد صحیح حقوقی مطابق با دعاوی موجود در محاکم

 تنظیم دادخواست ، شکواییه و لوایح حقوقی

وکالت تخصصی در دیوان عالی کشور و دادگاه های تجدید نظر توسط وکلای با سابقه

 

مشاور حقوقی کیست؟

برای این که بتوانید یک مشاوره حقوقی خوب داشته باشید، در اولین قدم باید بتوانید یک مشاور حقوقی خوب پیدا کنید. مسلما در زندگی هر فردی پیش می‌آید که نیاز به دفاع از حقوق خویش داشته باشد، گاهی اوقات افراد به دلیل نداشتن اطلاعات و تجربه کافی نمی‌ توانند از حق و حقوق خود دفاع کنند به همین دلیل نیاز به یک مشاور حقوقی احساس خواهد شد. در واقع یک مشاور حقوقی فردی است که با داشتن مهارت کافی و اطلاعات لازم، می‌تواند به افراد مختلف در شرکت ‌ها، ادارات و سایر مکان‌ ها در زمین ه‌های حقوقی کمک کند. او باید بتواند مسائل را به خوبی تحلیل کند و تصمیماتی که اتخاذ می‌کند همگی بر پایه قانون و آگاهی باشد. ادارات و شرکت های پیشرفته و بزرگ به مشاور های حقوقی نیاز دارند.

امروزه با پیچیده شدن روابط سازمانی و فردی، مشکلات و چالش‌های مختلفی در اغلب سازمان ‌ها وجود دارد، به نحوی که افراد بیش از هر زمانی دیگری به چند کارشناسان حقوقی و یا مشاور حقوقی نیاز خواهند داشت. حوزه فعالیت حقو‌ق دانان دارای ریزه ‌کاری‌ها و پیچش ‌های زیادی است و با نداشتن آگاهی لازم ممکن است حق فرد و یا سازمانی ضایع شود.مشاور و یا کارشناس حقوقی باید اطلاعات به‌ روز و جامعی از مسائل حقوقی و کیفری داشته باشد و بتواند مسائل حقوقی را به خوبی تحلیل کند. این مسائل شامل دعاوی خانوادگی و کیفری است که اغلب نیازمند راهنمایی‌های بیشتری از جانب مشاور حقوقی است.

مهم است که از چه کسی مشاوره حقوقی دریافت می کنیم؟

از ان جا که مسائل حقوقی بسیار حساس و حائز اهمیت هستند قطعا این موضوع که از چه کسی مشاوره حقوقی دریافت کنیم نیز حائز اهمیت می باشد. در مسائل حقوقی ممکن است یک راهنمایی و یا یک مشاوره ی اشتباه شما را دچارضرر و زیان بسیاری کند. مثلا در حوزه ی املاک که یکی از پیچیده ترین مسائل است ، طرح دعوی از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت طرح اشتباه و یا تنظیم اشتباه دادخواست، دادخواست شما به صورت کلی رد می شود و تمام هزینه های ثبت دادخواست و دادرسی نیز از بین می رود.

بهترین مشاوره حقوقی

حالا که شما با مفهوم مشاور حقوقی آشنا شده اید خوب است بدانید که یک مشاور حقوقی چه کارهایی باید انجام دهد تا به مشاوره حقوقی تبدیل شود و یا در واقع چه اقداماتی باید صورت بگیرد تا یک مشاوره، شکل بهتری به خود بگیرد و مسائل و چالش‌ ها به راحتی حل شوند. لازم است بدانید که یک مشاوره از جانب خانواده و دوستان به هیچ وجه یک مشاوره حقوقی خوب نیست، مشاوره حقوقی باید دارای توافق نامه میان وکیل دادگستری و موکل باشد و وکیل بتواند بر اساس قانون موکل خود را مشاوره دهد. یک وکیل حقوقی باید اطلاعات حقوقی را در اختیار افراد قرار دهد و بر روند پرونده حقوقی موکل نظارت کامل داشته باشد. هر مسئله‌ای که پیش آید مشاوره حقوقی باید اطلاعات کامل را جمع آوری نموده و در زمره قانون از آن‌ها استفاده کند. مشاوره حقوقی در امور حقوقی و امور کیفری دخالت دارد و می‌تواند در امور مهاجرت، ادارییف بین المللی و تجاری دخیل شود. یک وکیل حقوقی باید در حوزه‌ های فعالیت زیر کار کند:

1_ امور معاملات و قراردادها

یک مشاوره حقوقی باید متن قراردادها را به صورت پیش نویس تنظیم نموده و بر موارد آن اشراف کامل داشته باشد. در صورت نیاز باید اشخاص را از اثرات و شرایط موجود در هر بند آگاه کند. مشاوره حقوقی همچنین در معاملات ملکی شامل خرید و فروش و یا رهن و اجاره می‌تواند فعالیت داشته باشد. همچنین در امور مختلف خانواده نظیر حضانت، طلاق، مهریه و نفقه نیز قادر به یاری افراد خواهد بود.

2_ امور کیفری و دعاوی

مشاوره حقوقی می‌تواند لایحه‌های مورد نیاز در پیگیری دعاوی را تنظیم نموده و به افراد مشاوره بدهد. در صورتی که فرد دارای پروانه وکالت باشد، می‌تواند خودش به شخصه پرونده مربوطه را به دست گرفته و اقدامات مربوط به آن را انجام دهد. مشاور حقوقی می‌تواند در امور مختلف کیفری مانند اختلاس، قتل، خیانت در امانت، کلاهبرداری، چک بی محل و جعل سند نیز نقش مهمی داشته باشد. پس از اینکه به وسیله مشاور حقوقی راهنمایی شدید می‌توانید نزد وکیل رفته و اقدامات قضایی مورد نیاز را انجام دهید.

تفاوت مشاوره حقوقی با وکالت

با تعریفی که از مشاوره حقوقی ارائه شد و بیان حوزه‌های فعالیت مشاوره حقوقی، شاید از خودتان بپرسید که حال تفاوت یک مشاوره حقوقی با یک وکیل چیست. در واقع باید گفت وکیل فردی است که به روند پرونده شما رسیدگی دارد و در محاکم قضایی و یا اداری پرونده شما را پیگیری می‌کند. وی مدافع حقوق افراد در مراجع قضایی بوده است. اما مشاور حقوقی بیشتر سازمانی و یا شخصی است که وضعیت پرونده و شرایط و موقعیت آن را برای شما بازگو می‌کند. او با در نظر گرفتن آیین دادرسی و قوانین مربوط به آن توصیه‌های حقوقی را به شما می‌دهد و برای حل مشکلاتتان راه‌کارهای حقوقی خوبی را ارائه می‌دهد.

 

ویژگی های یک مشاور حقوقی چیست؟

مشاور حقوقی باید دارای چند ویژگی باشد تا بتوان صفت خوب بودن را به او اعطا کرد در حالی که می دانید معیارهای مختلفی برای خوب بودن وجود دارد اما در اینجا به برخی از ان ها اشاره خواهیم کرد.

  • مشاور حقوقی از دانش و اطلاعات کافی حقوقی برخوردار باشد: تسلط بر قوانین و داشتن اطلاعات حقوقی بالا باعث می شود که در حوزه ی مورد نظر بتواند شما را دقیق تر و بهتر راهنمایی کند.
  • بتواند به خوبی منظور و مفهوم خود را انتقال دهد و در انتقال دانش خود به صورت الفاظ عامیانه مهارت داشته باشد: برای راهنمایی لازم است که مشاور حقوقی بتواند اصطلاحات قانونی و حقوقی را به زبان ساده تر برای افراد توضیح دهد تا بتوانند به درستی متوجه امور شوند.
  • قابل اعتماد باشد: بتوانید با خیالی آسوده مسئله ی خود را با وی در میان بگذارید.
  • منفعت طلب نباشد: به دنبال نفع شخصی نباشد و برای مراجعه کننده وقت بگذارد و به درستی راهنمایی کند.
  • از قدرت کلامی خوبی بهره مند باشد: نحوه ی ارتباط گیری و صحبت با مراجعه کننده بسیار مهم است .
  • به روز باشد: داشتن اطلاع از جدید ترین قوانین باعث بهتر و مفیدتر شدن مشاوره می شود.

حال که با مفهوم و حوزه‌های فعالیت یک مشاور حقوقی آشنا شدید، خالی از لطف نیست که در مورد وظایف این فرد نیز اطلاعاتی داشته باشید تا بدانید یک مشاور حقوقی چه کسی است و چه وظایفی را به عهده دارد. در این بخش به بررسی وظایف یک مشاور حقوقی می‌پردازیم  وظایف یک مشاور حقوقی را برای شما شرح می دهیم:

1_ ارائه مشاوره لازم به کارمندان و مدیران

2_ راهنمایی کردن مدیران در انتخاب یک وکیل خوب

3_ رسیدگی کردن به شکایت‌ها و دعاوی اداری و حقوقی

4_ انجام دادن امور حقوقی مربوط به مزایده‌ها و مناقصه‌ها

5_ جمع آوری نمودن اطلاعات برای دفاع از حقوق سازمان در مراجع قضایی

6_ انجام دادن کارهای مرتبط با ثبت، سند، تغییرات و ی انحلال در شرکت‌ها

7_ تهیه کردن متون قراردهای سازمان‌ها و شرکت‌ها و نظارت داشتن بر روند آن‌ها

8_ بررسی و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای تهیه اساسنامه، دستورالعمل و قوانین شرکت‌ها

9_ جهت کسب اطلاعات بیشتر با ویژگی‌های مشاور حقوقی خوب اینجا کلیک کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی

به دلیل ارزش و کمبود وقت در میان مشغله های روزمره اگر شما نیاز به مشاوره ی حقوقی دارید اما زمانی برای دریافت مشاوره ی حقوقی حضوری را ندارید و یا با محدودیت هایی برای حضور در جلسات مشاوره حقوقی رو به رو هستید باید این بگوییم که خوشبختانه بسیاری از مشاوران حقوقی و موسسات حقوقی که در امور مشاوره ی حقوقی نیز فعالیت می کنند، امکان دریافت مشاوره ی حقوقی تلفنی را فراهم کرده اند و شما تنها با یک تماس می توانید از دانش و اطلاعات مشاوران حقوقی بهره مند شوید.

مشاوران حقوقی مانند تمامی افراد در قبال مشاوره ی حقوقی و خدمتی که ارائه می دهند ، دستمزد و حق الزحمه دریافت می کنند. مشاوره ی حقوقی یکی از خدمات مهم و اساسی در زندگی است.  هزینه ی مشاوره ی حقوقی حضوری با مشاوره ی حقوقی تلفنی می تواند متفاوت باشد ، همان طور که برای حق الوکاله ی وکلا تعرفه ای وجود دارد ، برای مشاوران حقوقی و جلسات مشاوره ی حقوقی چه توسط کارشناسان حقوقی باشد و یا توسط وکیل ، باز هم دارای تعرفه هستند که این تعرفه را می توان حداقل میزان مبلغ حق مشاوره در نظر گرفت البته برخی از موسسات حقوقی هستند که مشاوره های حقوقی را به صورت رایگان ارائه می دهند.

مشاوره آنلاین

این روزها با توجه به پیشزفت علم و تکنولوژی و اینترنتی شدن دنیا و پیش رفتن به سمت دنیای مجازی، بسیاری از کارها به صورت آنلاین انجام می‌شود. در مورد مشاوره حقوقی نیز، امکان برقراری ارتباط به صورت آنلاین وجود دارد. مشاوره آنلاین این امکان را به اشخاص می ‌دهد تا در هر مکان و زمانی که هستند، از راهنمایی ‌های یک فرد متخصص و کارشناس بهره ببرند. بسیاری از افراد زمانی که دچار مشکل می‌شوند، دوست دارند پیش از طرح دادخواست و یا شکایت، با یک حقوق‌ دان و یک مشاور متخصص مشورت نمایند تا مانع از هر گونه ضرری شوند. آن ‌ها ترجیح می‌ دهند تا با استفاده از اطلاعات تجربه مشاورین حقوقی خودشان اقدامات لازم را برای پرونده انجام دهند و به سراغ وکیل نروند. در این صورت می‌توانند از مشاوره آنلاین استفاده کنند.

مشاوره حقوقی حضوری

هر چند که مشاوره ی حقوقی به صورت حضوری ممکن است با محدودیت هایی از جمله محدودیت های زمانی و مکانی برخوردار باشد اما مزیت هایی نیز دارد. مثلا در مشاوره ی حضوری امکان مشاهده ی مدارک و مستندات پرونده توسط مشاوره حقوقی وجود دارد که می تواند با بررسی پرونده راهنمایی کارامدتر و دقیق تری به شما ارائه دهد. همچنین مدت زمان جلسه ی مشاوره ی حقوقی حضوری نسبت به مشاوره حقوقی تلفنی بیشتر است که بهتر می توانید از دانش و اطلاعات مشاوران حقوقی استفاده کنید.

جلسات مشاوره حقوقی حضوری با توجه به خدماتی که وکلا در ان انجام می دهند متغیر است. جلسات حقوقی حضوری از ۲۰۰ هزار تومان  شروع می شود و بسته به خدمات ارائه شده افزایش می یابد.

بهترین روش مشاوره حقوقی

همان طور که گفته شد مشاوره ی حقوقی انواع مختلفی دارد که مشاوره ی حضوری یکی از انواع ان است که با محدودیت های بسیاری مواجه است به علاوه مشاوره حقوقی حضوری قدیمی ترین روش دریافت مشاوره می باشد اما با توجه به تاثیر مثبتی که مشاوره حضوری دارد، هنوز هم یکی از بهترین روش های مشاوره به حساب می اید. چالش ‌ها و مشکلات مختلفی  که در خانواده‌ ها و یا در سازمان ‌ها و شرکت‌ ها به وجود می آید باعث شده است که افراد به یک فرد متخصص در زمینه ‌های حقوقی مراجعه نماید. مشاوره حقوقی یکی از سنجیده ‌ترین کارهایی است که افراد پیش از هر اقدامی باید انجام دهند. ممکن است با طرح شکایت به صورت خودسرانه به دردسر بزرگی بیافتید، این روزها طرح مشکلات و راهنمایی مشاورین به صورت آنلاین امکان پذیر بوده است و افراد می‌توانند به صورت اینترنتی و یا تلفنی با مشاورین حقوقی در تماس باشند و از آن ‌ها راهنمایی بخواهند.

هنگام دریافت مشاوره حقوقی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

یکی از نکات مهمی که هنگام دریافت مشاوره ی حقوقی باید در نظر باشید این است که در گفتن مسئله ی حقوقی خود با مشاوره حقوقی رو راست و صادق باشید تا مشاوره ی حقوقی شما بتواند به درستی شما را راهنمایی کند و بهترین و دقیق ترین مشاوره را به شما ارائه دهد، هر چه جزئیات بیشتر و دقیق تری در اختیار مشاوره بگذارید، وی نیز می تواند شما را دقیق تر راهنمایی کند. یکی از نکات مهمی که هنگام دریافت مشاوره ی حقوقی باید در نظر باشید این است که در گفتن مسئله ی حقوقی خود با مشاوره حقوقی رو راست و صادق باشید تا مشاوره ی حقوقی شما بتواند به درستی شما را راهنمایی کند و بهترین و دقیق ترین مشاوره را به شما ارائه دهد، هر چه جزئیات بیشتر و دقیق تری در اختیار مشاوره بگذارید، وی نیز می تواند شما را دقیق تر راهنمایی کند.

فرق خدمات وکالتی با خدمات مشاور حقوقی چیست؟

مشاور حقوقی فردی ست که کارشناس مسائل حقوقی می باشد و نسبت به قوانین جاریه اطلاعات دارد و می تواند شما را در زمینه ی مورد نیاز راهنمایی کند اما وکیل ، علاوه بر داشتن این اطلاعات ، توانایی استفاده از ان ها را در پرونده های حقوقی نیز دارد و با توجه به انجام پرونده های مختلف و سابقه ی کاری بالا نسبت به حوزه های حقوقی اشراف و تسلط بهتری دارد به همین دلیل می تواند در پرونده کارامد تر باشد. باید در نظر داشته باشید که مشاور حقوقی به زبان ساده یعنی فردی که توسط افراد، سازمان‌ها و … به کار گرفته می‌شود تا با بررسی مشکل و تطبیق آن با قوانین و مقررات جاریه، به ارائه توصیه های قانونی و راهکارهای حقوقی یا قراردادی بپردازد در حالی که وکلا وظیفه ای فراتر از این موضوع دارند و در کنار این موضوعات از سوی موسسات حقوقی یا خود افراد به کار گرفته می شوند تا طیف وسیع تری از خدمات حقوقی نظیر پیگیری پرونده در محاکم قضائی و اداری بپردازند و از سوی شما در پرونده حاضر شده و به دفاع بپردازند. خدماتی که وکیل می تواند به شما ارائه دهد شامل موارد زیر است:

  • تنظیم لایحه ، دادخواست ، قرارداد و شکواییه
  • مشاوره دادن در حوزه های حقوقی
  •  انجام انواع پرونده های شما
  • کسب نتیجه ایده آل برای پرونده ی حقوقی موکل خود

مشاور حقوقی چگونه به ما کمک می کند

یک مشاوره حقوقی باید به قوانین و آیین دادرسی تسلط کافی داشته باشد و افراد را در زمینه‌ های حقوقی به خوبی آگاه نماید. این فرد باید در کمال آگاهی و عدالت عمل نموده و بتواند توصیه‌های حقوقی و راه ‌کارهای عالی را به افراد ارائه دهد. مشاوره حقوقی می‌تواند در امور شرکت‌ها مانند تنظیم اسناد، انحلال شرکت، تنظیم آیین نامه و اساسنامه کمک کند. همچنین وجود یک مشاوره حقوقی خوب می‌تواند مسیر را برای شما هموار سازد تا در کنار او یک وکیل خوب نیز داشته باشید. با مطالعه این مطلب دانستید که یک مشاوره حقوقی کیست و چه وظایفی را به عهده دارد. همچنین حوزه‌های فعالیت این افراد را نیز دانستید. حال چنانچه در روند یک پرونده نیاز به مشورت با افراد متخصص و کارشناسان ماهر هستید، کافیست با گروه وکلای دادورزان صلح و سازش تماس حاصل نمایید. شما علاوه بر کارشناس های حقوقی و مشاوران حقوقی می توانید از وکیل های پایه یک نیز مشاوره بگیرید. وکلا علاوه بر انجام پرونده ها ، مشاوره ی حقوقی لازم را در امور مختلف حقوقی ، ارائه می دهند.

مشاوره حقوقی در تهران یا سایر شهرها

آگاهی شرط اول در اقدام به حل مسئله می‌باشد. مشاور حقوقی می تواند ابهامات شما را در مسائل حقوقی رفع کند و راهنمایی لازم را جهت حل مسئله ی حقوقی خود را از وی دریافت کنید.

مشاوره ی حقوقی باعث می شود شما بتوانید به راحتی پاسخ تمامی سوالات و ابهامات حقوقی خود را دریافت کنید. شما می توانید سوالات حقوقی خود را از کارشناس حقوقی و یا از وکیل پایه یک در تهران بپرسید .

خوشبختانه امروزه در تهران و دیگر شهرهای کشور تعداد زیادی وکیل و مشاور حقوقی وجود دارد که بر این ها موسسات حقوقی معتبری نیز وجود دارند که در حوزه ی مشاوره حقوقی بسیار فعال و متخصص هستند.

مشاوره حقوقی آنلاین

همان طور که می دانید مشکلات حقوقی ممکن است برای همه افراد به وجود بیاید. اما وقتی که ما به تنهایی و بدون اطلاعات کافی وارد این پروسه می شویم با مسائل ناشناخته و پیچیده ای روبرو می شویم که باعث خسارت های فراوانی می شود.  چالش ها و مسائل حقوقی عضو جدایی ناپذیر زندگی انسان ها هستند می‌توانند برای هر انسان در طول زندگی اتفاق بیفتند.در مواجه شدن با مسائل حقوقی باید با اطلاعات کامل و کافی عمل کنید. برای داشتن اطلاعات درباره مشاوره حقوقی آنلاین این مقاله را مطالعه کنید. در پاسخ به این سوال که مشاور حقوقی کیست و چه وظایفی دارد باید گفت که مشاور حقوقی فردی است که به واسطه داشتن دانش و علم حقوقی بالا نسبت به قوانین اصول و خدمات حقوقی می تواند به افراد و شرکت ها و موضوع های مختلف حقوقی مانند امور قراردادها، حل اختلافات و دعاوی خانواده و دعاوی ملکی و دیگر دعاوی مشاوره بدهد. مشاوره حقوقی در زمینه مسائل حقوقی می تواند به شما کمک کند تا از ضرر های احتمالی جلوگیری کنید . مشاور حقوقی آنلاین با احاطه و تسلط به قوانین و تجربه‌ای که دارد کمک می‌کند تا اشخاص انتخاب‌های درستی داشته باشند و از وارد شدن خسارت‌های احتمالی به آن‌ ها جلوگیری شود. مشاور حقوقی دارای ویژگی ها و وظایف مختلفی می باشد که یکی از وظایف اصلی مشاوره حقوقی ارائه مشاوره و راهنمایی های حقوقی می باشد.

مشاور حقوقی خانواده آنلاین

در طی سال ‌های گذشته به جهت حل اختلافات خانوادگی در دادگاه ‌ها و حفظ بنیان خانواده قوانینی تحت عنوان قانون حمایت از خانواده تدوین شده است که دعاوی خانوادگی زیر نظر این قانون ها حل و فصل می‌شود. در قانون جمهوری اسلامی ایران تقویت و حفظ بنیان خانواده بسیار مهم و ضروری می باشد. لازم است بدانید که مرجع صالح رسیدگی به دعاوی خانوادگی دادگاه خانواده می باشد اما شورای حل اختلاف نیز در کنار این دادگاه می تواند و برخی از دعاوی مربوط به خانواده رسیدگی کند

مشاور مواد مخدر آنلاین

جرم های مربوط به مواد مخدر بسیار متعددند. هر کدام از این جرایم مجازات خاصی بهرهمراه دارند. شما بهتر است برای رفع هر کدام از این جرم ها در دادگاه به وکیل جرایم مواد مخدر مراجعه نمایید. چنانچه بخواهیم به یکی از مهمترین انواع جرائم مربوط به مواد مخدر اشاره نماییم، می توانیم به جرم قاچاق یا حمل مواد مخدر و یا حتی انواع داروهای روانگردان اشاره کنیم، که مجازات سنگینی در پی دارد. دادگاه انقلاب صلاحیت رسیدگی به پرونده های مواد مخدر را دارد. دادگاه انقلاب در مرکز هر استان دایر است. بر اساس آیین دادرسی کیفری ،جرایم مربوط به مواد مخدر در این دادگاه رسیدگی می شود.

مشاور آنلاین در دعاوی حقوقی

مطرح نمودن و پیگیری کردن این نوع از دعاوی با توجه به پیچیدگی مباحث ملکی منوط به آن بوده که شخص از دانش و تجربه کافی بهره مند باشد. چون که موضوعات ملکی بر خلاف سایر موضوعات حقوقی از پیچیده ترین نوع دعاوی می باشند که در صورت نداشتن مهارت کافی ممکن است نه تنها پرونده مذکور به نتیجه مطلوب نرسد حتی ممکن است که به دلیل اشتباه طرح کردن نوع خواسته نسبت به درخواست قرار عدم استماع دعوی نیز صادر شود.

مشاور آنلاین در دعاوی کیفری

دعاوی کیفری سنگین مانند تجاوز، قتل، جنایت و.. از سنگین ترین دعاوی حقوقی هستند که مجازات های سنگینی را برای مجرم به دنبال دارد. اعدام و حبس ابد و.. مجازات این نوع دعاوی سنگین است که غیر قابل جبران می باشد. در هر یک از جرائم عوامل مختلفی دخیل هستند و جزئیات متعددی را دربر می گیرند که در صدور حکم تاثیر می گذارد. مثلا در بحث قتل اینکه قتل عمد بوده است یا غیر عمد و چگونه می توان ثابت کرد، مجرم در چه شرایطی مرتکب قتل شده است، آیا قتل را به تنهایی انجام داده است و.. دخیل می باشند که می توانند حکم دادگاه را تغییر دهند.

مشاور حقوقی آنلاین در دعاوی ملکی

شما هم قطعا در زندگی خود امور ملکی را انجام داده اید و از اهمیت آن ها با خبرید. یکی از انواع دعاوی ملکی که حجم زیادی از پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌های ایران را تشکیل می دهد، دعاوی ملکی حقوقی هستند. برای تمامی دعاوی حقوقی ملکی قانونگذار پیشبینی قانونی داشته است و در همه شرایط مربوط به دعاوی ملکی حقوقی قضات با عنایت به قانون و تجزیه و تحلیل خود از پرونده پیش رو نسبت به داوری اقدام می‌ کنند. افراد برای آگاهی بیشتر می توانند مشاوره حقوقی آنلاین دریافت کنند.

 

مشاوره غیر حضوری

در برخی از مورد ها اشخاص مختلف این امکان را ندارند که به صورت حضوری به مشاوره بروند و از خدمات حقوقی استفاده کنند با پیشرفت علم و تکنولوژی این امر دیگری مشکل بزرگی نیست. شاید این سوال در ذهن شما هم وجود داشته باشد که اصلاً می توان از مشاوره غیرحضوری استفاده کرد؟ بله تمامی اشخاصی که در بخش‌های ارائه خدمات غیرحضوری مشاوره حقوقی در حال فعالیت می باشند از وکیل های دادگستری می باشد که بر اساس نوع تخصص خود در بخش‌های مختلف حقوقی آماده پاسخگویی و مشاوره حقوقی تخصصی می باشند. اکثر مسائل و چالش های حقوقی به صورت نیستند که ما بتوانیم با خواندن کتاب مقاله آن‌ ها را انجام دهیم و آن ها را حل و فصل کنیم در این زمان استفاده از علم و دانش یک مشاور حقوقی نیاز است.

در این هنگام مناسب ترین روش استفاده از مشاوره غیر حضوری و تلفنی می باشد تا مشکل خود را حل کنید. مشکلات و چالش های حقوقی در هر زمینه ای که باشند تنها راه حل آن ها استفاده از علم و دانش و مشاوره‌های حقوقی می باشد. بعضی از مسائل حقوقی بسیار غیرمعمول هستند و یا افراد درباره آنها اطلاعات کافی ندارند.

مشاوره انلاین حقوقی

به طور حتم همه انسان ها در زندگی خود با مشکلات کوچک و بزرگی مواجه می باشند که اگر از مشاور کمک بگیرند راحت تر می توانند به حل آن بپردازند. اما متاسفانه تنها افراد کمی برای مشکلات خود از مشاوره حقوقی استفاده می کنند. اکثر افراد بعد از ایجاد چالش های حقوقی تصور می کنند که می توانند خودشان بدون کمک فرد با دانشی این مشکل را حل کنند. اما از آن جایی که بیشتر افراد سواد حقوقی ندارند این امر غیر قابل انجام می باشد. در طی سال های گذشته با افزایش چالش های حقوقی دریافت مشاوره حقوقی هم به شدت افزایش یافته است. امروز افراد ترجیح می‌دهند تا مسائل حقوقی خود را با یک مشاور حقوقی آنلاین واتساپ در میان بگذارند تا از ضرر های احتمالی جلوگیری کنند.  مشاور آنلاین حقوقی خبره باید در مدت زمان مشاوره حقوقی تمام نیازهای مراجعه کننده را برطرف کند. با این کار می‌توانید در مسائل حقوقی به نتیجه دلخواه برسید و از حقوق خود دفاع کنید یا شکایت خود را به نتیجه برسانید یا از شکایت دیگران در برابر خود دفاع کنید. یکی از پر تعداد ترین پرونده های حقوقی که در دادگاه‌های سطح کشور وجود دارند پرونده های مربوط به دعاوی خانواده و طلاق می باشند.

 

مشاور متخصص حقوقی

یکی از نکاتی که در ارتباط با مشاوره حقوقی مطرح می‌شود این است که آیا مشاور شما در زمینه پرونده حقوقی شما تخصص کافی را دارد یا خیر؟ این نکته بسیار اهمیت دارد، زیرا اگر این مشاور به خوبی از ریزه‌کاری‌های پرونده شما سر در نیاورد و نتواند بهترین مشاوره را به شما بدهد این امکان وجود دارد که شما در پرونده خود به نتیجه مطلوب و دلخواهتان نرسید. شما باید برای کسب نتیجه مد نظرتان برای پرونده حقوقی با توجه به حیطه پرونده به سراغ یک مشاور متخصص حقوقی در آن زمینه بروید، این کار باعث خواهد شد تا مشاور شما با توجه به سابقه و تخصصی که دارد بتواند بهترین راه‌ها و روش‌ها را برای رسیدن پرونده به نتیجه دلخواه در اختیارتان قرار دهد.

وکیل اسلامشهروکیل حقوقی

بهترین وکیل اسلامشهروکیل اسلامشهروکیل ثبتی اسلامشهروکیل حقوقی اسلامشهروکیل خانواده اسلامشهروکیل کیفری اسلامشهروکیل ملکی اسلامشهر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *